Per ottene a più alta precisione di pressione più altu pussibule, avete bisognu di un signale di output chì ùn hè micca facilmente dannighjata è hà una risoluzione assai alta.
1. Reduce a perdita di segnu è interferenza
U signalu di output digitale ùn hè micca sottumessu à a perdita di signale o interferenza analogica, altrimenti u segnu intactu passerà cum'è urigginariamente u sensore di a pressione. O micca affattu.
Per ottene risoluzione alta nantu à u segnale di output, un cunvertitore analogicu relativamente putente cù una risoluzione di almenu 16 bits hè necessaria un livellu di precensione megliu cà 0,01% di scala completa.
2. Reduce l'errore di cunversione analogica
Inoltre, ùn ci hè bisognu digitale à l'armariazione analogica in ogni tappa trà u sensore di pressione è a visualizazione o a registrazione, cume pò esse cunnessu à un urdinatore.
3. Compensazione di l'errore digitale
Un altru vantaghju di u segnu di output digitale hè chì u microprocessore in u sensore di a pressione digitale pò ancu esse aduprata per caratterizà digitale à parechje pressioni è punti di temperatura. Praticamenti tutti l'errori di linealità sò eliminati.
4. Aduprate a tecnulugia di sensorazione ripetibili è stabile
Tuttavia, l'ultima precisione di un sensore di pressione digitale seranu sempre limitati da l'isteresi è a ripetibilità di a tecnulugia di sensore. I histeresi è i fattori di ripetibilità sò assai imprevisibili è micca faciuli di caratterizà.
Dunque, un pruduttore francogitale pò furnisce u signale più accusicu per un tippu particulare di prisentazione, ma deve esse usatu in cunjunzione cù una tecnulugia sensazione stabile chì hè ripetibile. Veramente precisa nantu à a so vita.
Tempu post: Dec-05-2022