Benvenuti à i nostri siti web!

Mantenimentu di sensori di pressione

1. Chì hè un sensore

Attualmente, u sensore chì a ghjente dice chì hè cumpostu di duie parte: un elementu di cunversione è un elementu sensitivu. Frà elli, l'elementu di cunversione si riferisce à a parte di u sensore chì cunverta si senti o rispose a misura o risponde à u segnimu elettricu o a misura elettrica; L'elementu sensitivu si riferisce à a parte di u sensore chì pò sentite direttamente o risponde à a misura.

Dapoi l'output di u sensore hè di solitu un segnu assai debule, hè bisognu à esse modlatu è amplificatu. Eppuru, cù u sviluppu cuntinuu di a Scienza è a tecnulugia, a ghjente hà instituitu Questa parte di i circuiti è i puteri di u supportu di u putere à u sensore. In questu modu, u sensor pò esse fora un signale americanu per a trasfurmazione faciule è trasmissione. In u casu di a tecnulugia relativamente in avanti, u sensore chjamatu si riferisce à l'elementu sensitivu, mentre u trasmettitore hè l'elementu di cunversazione.

2. Cumu identificà uTrasmittente è sensore

I sensori sò generalmente cumposti da elementi sensibili è elementi di cunversione, è sò un termini generale per i dispositi chì ponu detectà e misure specificate è i cunvertiti nantu à i segni di pruduzzione utilizazione secondu certe regule. Quandu u risultatu di u sensoru hè un segnu standard specificatu, hè un trasmettitore. Un dispusitivu chì cunverta un segnu fisicu in un signale elettricu hè chjamatu un sensore, è un strumentu chì cunvertenu un segnu elettoricu micca standard hè chjamatu Tostruct. U supportu primariu si riferisce à strumentu di misurazione in u stai, è u metru di cuntrollu di a basa si riferisce à l'usu di u segno di u metru primariu per completà altre funzioni.

I trasmittitori è i sensori inseme custituiscenu a surgente di segnu di monitoraghju per u cuntrollu automaticu. Sensori sfarenti è trasmettitori currispondenti ponu esse cumminati per scuntrà i bisogni di diverse quantità fisiche. U segnale elettricu debule hà riunitu da u sensore hè amplificatu da u trasmessu, è u signale hè amplificatu per a trasmissione o l'attivazione di u elementu di cuntrollu. I sensori anu cunvertitu quantità micca elettriche in segnali elettrici è trasmette questi signali direttamente à i trasmettitori. Ci hè ancu una trasmittu chì invia l'acqua in a parte sottu di u nivo più liquidu in a parte suprania da i se i lastri amplificati da i punteggio meccanica da u pointer un caute di l'acqua. Inoltre, ci sò trasmittenti chì cunvertiscenu quantità naturali d'analogicu in quantità digitale.

3. Fallimenti propensi à i sensori di a pressione è i trasmettitori

I difetti principali chì sò propensi à i sensori di pressione è i trasmettitori sò in seguitu: u primu hè chì a pressione hè ghjunta, è u trasmettitore ùn pò micca cullà. In questu casu, prima verificate se u portu di pressione hè di fucilà o bluccatu. Se ùn hè micca cunfirmatu, verificate u metudu di cablaggio è verificate l'alimentazione di u putere. Se l'alimentazione di l'energia hè normale, simpricimenti pressu per vede se i cambiamenti di pruduzzione, o verificate s'ellu ci hè una pruduzzione in a pusizione zero di u sensore. Se ùn ci hè cambiamentu, u sensore hè danatu, chì pò esse causatu da danni à u strumentu o altri prublemi in tuttu u sistema;

U sicondu hè chì u risultatu di u trasmettitore di pressione ùn cambia micca, è a pruduzzione di a pressione cambia di colpu, è a pressione di u trasmettitore u trasmettitore ùn hè micca tornatu, hè prubabilmente un prublema di sensore di pressione.

Comunemente, à causa di e specifica di u anellu di l'oghja, dopu chì u sensore hè strettu, u anellu di u focu hè cunclessatu in u portu di u sensore di bluccà u sensore. Quandu u pressurizatu, a pressione media ùn pò entre, ma quandu a pressione hè alta, u anellu di sega hè apertu, è u sensore di a pressione hè sottu a pressione. Varietà. U megliu modu per risolve stu tipu di fallimentu hè di caccià u sensoru è verificà direttamente se a pusizione zero hè normale. Se a pusizione zero hè normale, rimpiazzà l'anellu di sigillà è pruvate di novu;

U terzu hè chì u segnu di output di u trasmettitore hè inestabile. Questa fallimentu hè prubabilmente esse un prublema di stressor. A fonte di pressione hè una pressione inestabile, chì hè prubabilmente a causa di a capacità anti-interferenza di u strumentu o di a pressione, a sposta a vibrazione di u sensoru, è u fallimentu; U quartu hè a grande deviazione trà u trasmettitore è a pressione di u pointer. A deviazione hè un fenomenu nurmale, solu cunfirmà a gamma di deviazione normale; L'ultimu tipu di fallimentu chì hè propensu hè l'influenza di a pusizione di stallazione di a trasmissione di pressione differenziale nantu à u output zero.

A causa di a piccula misura di u trasmettitore di pressione differenziali, l'elementu di sensing in a trasmissione afecterà a pruduzzione di a trasmissione di pressione differenziali. Quandu l'installazione, l'assi di a pressione a parte sensibile di u trasmettitore deve esse perpendiculare à a direzzione di a gravità. Dopu a stallazione è a fissazione, aghjustate a pusizione zero di u trasmettitore à u valore standard.

4. Materienti chì anu bisognu d'attenzione è di mantenimentu durante l'usu di sensori di pressione è trasmettitori

1. I materie chì anu bisognu d'attenzione durante l'usu.

A pusizione di stallazione curretta di u trasmettitore nantu à a pipeline di u prucessu hè ligata à u mediu misuratu. Per ottene i migliori risultati di misurazione, parechji punti deve esse pagatu l'attinzioni. U primu puntu hè di prevene u trasmettitore di cuntattu cù i media corrosivi o overheated; U sicondu puntu hè di misurà a pressione di u liquidu, u tapp di a pressione deve esse apertu à u latu di u pipeline di prucessu per evità a sedimità; U terzu puntu hè di prevene u slag in u depositu internu di u conduitu; U quartu puntu hè chì quandu a pressione di gasu, u tap di pressione deve esse ancu u pipeline è u tretmitterica pò esse facilmente injettatu in u pipeline di u prucessu; U quintu puntu hè di misurazione di vapore o altre media d'alta temperatura, deve bisognu di add un condensore cum'è un bubru tubu (cull), è l'ora temperatura di a temperatura ùn deve esse più di u limitu; U sestu puntu hè chì u tubu di guida di a pressione si deve installazione in un locu induve a fluctuazione di temperatura hè chjuca; U settimu puntu chì si congelazione si trova in l'invernu, u trasmittutu instalatu deve piglià misure antifatti per espannà a causa di u sensoru; L'ottu puntu hè quand'ellu viaghja, passate u cable à traversu u tubu di acqua o appughjate l'arbulu flexible da a rivendo nantu à a trafficitazione trasmittente à traversu u Cable; U nuvimu puntu hè quandu a misura di a pressione liquidu, a pusizione di stallazione di u trasmissione deve evità l'impattu di u liquidu per evità i danni à segni sensori.

2. Mantenimentu di trasmettitore di pressione.

U trasmettitore di pressione hè obligata à esse inspeccionata una volta una settimana è una volta à u mese. U scopu principale hè di caccià a polvera in u strumentu, verificà currettamente i cumpunenti elettrici, è verificate u valore attuale di output spessu. L'internu di a trasmitteretra di a pressione hè debule, per quessa deve esse separatu da una forte elettrica esterna.


Tempu di Post: Jan-29-2023
Chat online Whatsapp!