U sensore di a pressione di l'acqua hè un tipu disensore di pressionecumunemente usatu in a pratica industriale. Hè aduprezzatu largamente invieriarii ambienti d'ambienti industriali è l'ingegnizzione di l'acqua è di trasportu, tecnulupiu di produzzioni, tecnulugia Aerosmu, Tecnulugia di u Trasportu è altre arme.
U sensore di a pressione d'acqua hè un dispusitivu di rilevazione chì pò sustenenu l'infurmazioni misurate, è pò trasfire l'infurmazioni sensati o altre formazioni usati secondu a custruzzione è a trasmissione di informazioni è di furmazione di l'infurmazioni. , u almacenamentu, mostra, registrazione è esigenze di cuntrollu. Hè u primu ligame per rializà a rilevazione automatica è u cuntrollu.
Cumu travaglia u sensore di l'acqua:
U core di u sensore di a pressione di l'acqua hè generalmente fattu di silicon diffusa. U principiu di travagliu hè a pressione di a pressione misurata ti face da u diafragma di u sensore è chì u valore di a misurazione è chì a pressione elettronica a curricula currispondenu à a pressione di a misurazione.
A caratteristica statica di u sensore si riferisce à a relazione trà l'output di u sensore è l'ingressu di u segnu di input staticu. Perchè l'insputizione è a pruduzzione indipendenteghja in questu momentu, a relazione trà elli, hè, e visioni statiche chì, è l'inpu hè adupratu cum'è a curva currisse di caratteristica di l'ordinata hè descritta. I poveteri principali chì caratterizanu e caratteristiche statiche di la sensore sò: Linarità, a sensibilità, i hitsteresis, visufitabilità, etc.
(1) linearità: si riferisce à u gradu à a quale a curva attuale di a relazione trà u sensoru è l'input devia da a linea dritta adatta. Definitu cum'è u raportu di u valore massimu di deviazione trà a curva di caratteristica attuale è a linea dritta è a falla dritta à u valore di output à a scala completa in a scala
(2) Sensibilità: A sensibilità hè un indicatore impurtante di e caratteristiche statiche di u sensoru. Hè definitu cum'è a ratio di l'incrementu di a quantità di output à l'inconibimentu currispondente di a quantitàzza chì hà causatu l'incrementu. A sensibilità hè denotata da S.
(3) Hysteresis: i fenomenu chì l'inpupore è a surtita caratteristiche di u sensore ùn devenu micca durante u cambiamentu di a quantità di u piccu di picculi (inversa). Per u signale di Inputariu di a stessa dimensione, u segbretu in avanti è inversa chjappatu in soffitue.
(4) ripetibilità si riferisce à u gradu di inconsistenza in a curva caratteristica ottenuta quandu a quantità di input di u sensor cambia continuamente per parechje volte in a stessa direzzione.
(5) Drift: u deriva di u sensor di u sensoratu à u cambiamentu pruduttà cù u tempu sottu a cundizione di inputon constante è u fenomenu descrizzione Ci sò dui motivi per u derifu: unu hè i paràrisi strutturali di u sensoru; L'altra hè l'ambiente circundante (cum'è a temperatura, umidità, etc.).
Caratteristiche dinamiche
I chjamati caratteristiche di dinamiche si riferiscenu à e caratteristiche di a pruduzzione di u sensore quandu i cambiamenti di input. In u travagliu praticu, e caratteristiche dinamiche di u sensore sò spessu rapprisentati da a so risposta à alcune segni standard. Ci hè perchè a risposta di u sensore à u signale di Input in U segnu di a Nordardo è ci hè una certu relazione trà a so segnu di a invegazione di l'inpund I segnali standard standard standard sò di u signale SYPAL è SINAUSODODAL, cusì e caratteristiche dinamiche di u sensoru hè ancu espressatu da a risposta di u passu è a risposta di frequenza.
Tempu post: Nov-09-2022