Benvenuti à i nostri siti web!

Differenza trà u sensoru di pressione è u trasmettitore di pressione

Parechje persone di solitu sbaglianu trasmettitori di pressione è sensori di pressione per u stessu, chì rapprisentanu sensori. In fatti, sò assai diffirenti.

U strumentu di misurazione elettrica in u strumentu di misurazione di pressione hè chjamatu sensor di pressione. I sensori di pressione sò generalmente cumposti da sensori elastici è sensori di spostamentu.

xw2-3

1. A funzione di l'elementu sensitivu elasticu hè di fà chì a pressione misurata agisce nantu à una certa zona è cunvertisce in displacement o strain, è poi cunvertisce in signale elettricu in relazione à a pressione per l'elementu sensitivu di spustamentu o strain gauge. A volte e funzioni di sti dui elementi sò integrati, cum'è u sensoru di pressione di u statu solidu in u sensor piezoresistivu.

2. A pressione hè un parametru di prucessu impurtante in u prucessu di cunsumu è l'industria aerospaziale, aviazione è difesa naziunale. Ùn hè micca solu bisognu di piantà a misurazione rapida è dinamica, ma ancu di visualizà digitale è arregistrà i risultati di a misurazione. L'automatizazione di grande raffineria di petroliu, impianti chimichi, centrali elettriche è siderurgia deve ancu trasmette i paràmetri di pressione à intervalli longu, è dumandate di cunvertisce a pressione è altri paràmetri, cum'è a temperatura, u flussu è a viscosità, in signali digitale è mandali à l'urdinatore.

3. Sensor di pressione hè un tipu di sensoru chì hè assai apprezzatu è sviluppatu rapidamente. A tendenza di sviluppu di u sensoru di pressione hè di migliurà ulteriormente a velocità di risposta dinamica, a precisione è l'affidabilità, è a digitalizazione completa è l'intelligenza. I sensori di pressione cumuni includenu sensori di pressione capacitiva, sensori di pressione di riluttanza variabile, sensori di pressione di sala, sensori di pressione di fibra ottica, sensori di pressione risonanti, etc.

Ci sò parechji tippi di trasmettitori. I trasmettitori utilizati in strumenti di cuntrollu industriale includenu principalmente trasmettitore di temperatura, trasmettitore di pressione, trasmettitore di flussu, trasmettitore di corrente, trasmettitore di tensione è cusì.

xw2-2

1. U trasmettitore hè equivalente à un amplificatore di signale. U trasmettitore AC220V chì usemu furnisce una tensione di ponte dc10v à u sensoru, dopu riceve u signale di feedback, amplifica è emette una tensione 0V ~ 10V o un signalu attuale. Ci sò ancu trasmettitori chjuchi di DC24V, chì sò quasi grande quant'è sensori è qualchì volta installati inseme. In generale, u trasmettitore furnisce u putere à u sensoru è amplifica u signale. U sensoru raccoglie solu signali, cum'è strain gauge, chì cambia u signale di spustamentu in un signalu di resistenza. Di sicuru, ci sò sensori senza alimentazione, cum'è termocoppie è ceramiche piezoelectric, chì sò generalmente utilizati.

2. Avemu usatu sfarenti tippi di sensori di pressione, ma u trasmettitore hè statu pocu rimpiazzatu. U sensoru di pressione detecta u signale di pressione, in generale riferite à u metru primariu. U trasmettitore di pressione combina u metru primariu è u metru secundariu, è cunvertisce u signale rilevatu in segnali standard 4-20, 0-20 Ma o 0-5V, 0-10V, Pudete capisce questu vividly: u sensor "senti" u trasmessu. signale, è u trasmettitore ùn solu si sente, ma dinù "diventa" un signali standard e poi "mandà" fora.

U sensoru di pressione in generale si riferisce à l'elementu sensitivu chì cunverte u signale di pressione cambiatu in u signale di resistenza cambiatu currispundente o segnali di capacità, cum'è l'elementu piezoresistivu, l'elementu piezocapacitive, ecc. elementi prissioni-sensibule è circuit conditioning. In generale, pò emette direttamente un signalu di tensione standard o un signalu attuale in relazione lineale cù a pressione per a cullezzione diretta da strumenti, PLC, carta d'acquisizione è altre equipaghji.

VU TRAVAILU CU NOI ?


Tempu di Postu: Set-08-2021