Benvenuti à i nostri siti web!

Quanti Tipi D'Applicazioni Ci sò Per Pressostati?

Ci sò trè tippi principali di switches di pressione: meccanicu, elettronicu è ignifugu.

Tippu meccanicu. L'interruttore di pressione meccanica hè principalmente utilizatu per l'azzione di l'interruttore dinamicu causatu da a deformazione meccanica pura. Quandu a pressione di l'interruttore di pressione differenziale meccanicu KSC aumenta, i diversi cumpunenti di pressione di sensazione (diaframma, soffietto è pistone) si deformaranu è si moveranu in l'altura. Infine, u microswitch in cima serà iniziatu attraversu strutture meccaniche cum'è a molla di railing per emette u signale elettricu.

Elettronica tipu. Stu interruttore di pressione hà assai vantaghji. Prima, hà un sensoru di pressione di precisione integratu per amplificà u signale di pressione per mezu di un amplificatore di strumentu d'alta precisione, è poi raccoglie è processa e dati attraversu un MCU d'alta velocità. In generale, usa un led 4-bit per vede a pressione in tempu reale, u signale di relé hè uscita, è i punti di cuntrollu superiore è inferiore ponu esse stabiliti liberamente, cù una piccula isteresi, antivibrazioni, risposta rapida, stabilità, affidabilità è alta. precisione (a precisione hè in generale 0.5% FS, sin'à ± 0.2096f. S) U scopu hè di prutege effittivamenti l'azzione ripetuta causata da a fluttuazione di pressione usendu u paràmetru di differenza di ritornu, è prutegge l'equipaggiu di cuntrollu. Hè un equipamentu d'alta precisione per a rilevazione di i segnali di pressione è di livellu di liquidu è di realizà u monitoraghju è u cuntrollu di a pressione è di u livellu di u liquidu. Hè carattarizatu da una pantalla di visualizazione elettronica intuitiva, alta precisione è longa vita di serviziu. Hè cunvenutu per stabilisce i punti di cuntrollu attraversu a pantalla di visualizazione, ma u prezzu parente hè altu è l'alimentazione hè necessaria Stu tipu hè assai populari prima.

Tipu di prova di esplosione. L'interruttore di pressione pò esse divisu in tippu a prova di esplosione è tipu a prova di esplosione. A gamma di qualità di serviziu hè un interruttore di pressione a prova di esplosione KFT (3 pezzi) Exd II CTL ~ T6 interruttori di pressione a prova di fiamma impurtati necessitanu di passà UL, CSA, CE è altre certificazioni internaziunali. Puderanu esse aduprati in spazii splusivi è forte atmosfera corrosiva. Puderanu ancu furnisce prudutti cù diverse pressioni, pressione differenziale, vacuum è intervalli di temperatura. L'applicazioni cumuni includenu l'energia elettrica, l'industria chimica, a metallurgia, a caldaia, u petroliu, l'equipaggiu di prutezzione ambientale, a machina alimentaria è altre industrie.

I trè tippi di switches di pressione (sensori di pressione) sò largamente utilizati è spessu ponu esse nutati in a nostra vita.

VU TRAVAILU CU NOI ?


Tempu di Postu: Set-08-2021