Benvenuti à i nostri siti web!

Introduzione à l'interruttori di pressione più cumunimenti usati

L'interruttore di pressione hè unu di i cumpunenti di cuntrollu di fluidu più cumunimenti utilizati. Si trovanu in frigoriferi, lavapiatti è lavatrici in e nostre case. Quandu avemu trattatu di gasi o liquidi, avemu quasi sempre bisognu di cuntrullà a so pressione.
I nostri apparecchi domestici ùn necessitanu micca una alta precisione è una alta frequenza di ciclu per i pressostati. In cuntrastu, i pressostati utilizati in machini è sistemi industriali devenu esse robusti, affidabili, precisi è avè una longa vita di serviziu.
A maiò parte di u tempu, ùn avemu mai cunsideratu switches di pressione. Appariscenu solu nantu à e macchine cum'è macchine di carta, compressori d'aria o gruppi di pompa. In stu tipu d'apparecchi, avemu a basa di i switches di pressione per agisce cum'è equipamentu di sicurezza, allarmi o elementi di cuntrollu in u sistema. Ancu l'interruttore di pressione hè chjucu, ghjoca un rolu impurtante.

L'interruttori di pressione di a tecnulugia di sensori anstar sò principarmenti divisi in e seguenti categurie per u vostru riferimentu

xw1-1

1. Interruttore di pressione negativa di vacuum: Hè generalmente usatu per cuntrullà a pressione nantu à a pompa di vacuum.

2. Interruttore d'alta pressione: Avemu sviluppatu è persunalizatu appositamente interruttori di pressione resistenti à alta pressione è sensori di pressione per i clienti in bisognu, cù una tensione massima di resistenza di 50MPa. Sicondu u vostru equipamentu differente, scegliemu i prudutti adattati per voi.

3. Interruttore di bassa pressione: L'interruttore di bassa pressione hè assai cumuni in l'applicazione, è hà elevate esigenze di tolleranza.

xw1-3
xw1-2

4. Interruttore di pressione di resettore manuale: U cambiamentu di resettore manuale hè adattatu per u funziunamentu semi-automaticu. Hè cuncepitu cù l'integrazione di alta è bassa tensione, è pò cuntrullà a pressione di a fine d'alta tensione è a fine di bassa tensione in u sistema à u stessu tempu.

5. Interruttore di pressione regulabile: A pressione di u pressatu pò esse aghjustatu manualmente per ghjunghje à u valore di pressione più adattatu per l'equipaggiu.

6. Steam pressure switch: Sicondu a temperatura di u vapore è i paràmetri di pressione, avemu da sceglie l'interruttore di pressione più adattatu per voi.

VU TRAVAILU CU NOI ?


Tempu di Postu: Set-08-2021